Tuesday 20 December 2011

Arghh ! Fever :(

Sob ... Sob ... Sob ... :(


Haish ! Demam larhh pulak . Sakit tekak lagi . Semalam pegi clinic ingat nakk check up sebab tekak aku nehh sakit . Dah 3 hari dah . Sekali doctor check suhu aku , die kate aku demam . Ayohhh ! Mase bile pulak aku demam ? Takk rase panas pun badan aku *musykil . Doctor  pesan banyak minum air n die pun bagi larhh ubat  . Nehh yang aku malas nehhh . Ubat , ubat n ubat . Perghh ! Seriously aku dah muak giler makan ubat . Dah beratusratus ubat aku telan , macammacam jenis lagi . Huh ! Bukan takud nak makan , aku takk kesah pun tapi kalau dah selalu sangat sape takk muak kan ? Nak sehad punyer pasal aku makan jelaa . Tuptaptuptap pagi nehh aku rase sejuk giler padahal kipas tuhh tade larhh laju pun . No 1 jekk . Amekaw ! Kan dahh demam betulbetul . Baru terase badan aku nehh panas . Betul larhh cakap doctor tuhhh . Lepas makan tadi terus makan ubat . Alhamdulillah , dah kurang sikit demam nehh . Cume tekak nehh sakit lagi . Susah aku nakk telan apepape. Kalau telan jekk telinga aku sekali sakit . Sakit ouhh :( !! Cepat larhh baek . Tak syok larhh nak makan or minum . Terganggu tahu ! Wuahhh ! Tapi bile pikir balek asal aku bolehh demam erk ? Demam nak pegi PLKN ker ? Tinggal lebih kurang 2 minggu jek dari sekarang . Kalau sebelum pegi dah demam , macam mane pulak kat sane nanti ? Demam rindu family ngan membermember ? Alaaa . Takk nak larhh macam tuhh . Hope semuanyer okayy larhh . AMIN ~


Harapharap saye cepat sembuh . huhu xD

No comments:

Post a Comment