Friday 16 December 2011

Bile Saye Dah Rajin :P

Huhu . Hari nehh wa rajin larhh tookkk *riak . Rajin mengemas almari buku aku yang dah serabut dengan macammacam binatang pun aku takk tahu . Kalau ikudkan malas aku nakk kemas kan , tapi lepas mak aku dah membebel . huuuuuu . Kemas jelaa . Selagi takk kemas selagi tuhh dye asyik membebel kat aku . ngee . Aku keluarkan semua ape yang ade dalam almari tuhh . Perghh ! Tak nak banyak pulak kertaskertas yang aku sengal sangat pegi simpan . Ape lagi , misi pun bermula larhh . Kemas satusatu . Asingkan buku rujukan , kertaskertas yang aku sayang nak buang especially kertas ELEN . heee . Sayang kot nak buang . Kertas n buku agame aku asingkan dalam satu fail khas . Mane bolehh buang macam tuhh jekk kan . Bersepah gakk larhh bilik aku tadi . Lamelame settle gakk semua . Penat kot ! Ruperupenyer banyak kertas n buku yang takk gune dahh . Memang patot buang pun . Penuh satu beg plastik sampah . Alhamdulillah everything gonna be okayy :D


Buku rujukan takk banyak pun sebab banyak beli notanota kat cikgu . ngee

Nehh semua bukubuku yang aku beli kat cikgucikgu di SMVSKL . Kalau kire balekk bape yang kitaorang kuarkan tuk beli bukubuku nehh mesti lepas kot nak g Sunway Lagoon . hehe .

Huhu . Tade banyakk mane pun  :)



Hah ! nehh sebahagian dari kertas ELEN yang aku sayang nak buang .
So , aku simpan jelaaa . huhu . as my memory :D

Dalam sebok mengemas tadi terjumpe pulak lukisan nehh . My dear Fadzilah Sharif yang lukiskan . huhu . Dah lame aku dok cari bende nehh . Akhirnyer jumpe jugak . Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment