Wednesday 21 December 2011

Sakit larhh wehhh !!

Perghh ! Seriously sakit giler tekak aku nehh . Bile larhh nakk elok ? Dahh 4 hari dahh sakit . Ubat pun aku dahh makan . hmm . Doc kate maybe 3 hari bolehh elok lepas makan ubat . Seksanyer bile nak cakap . Nak makan n minum apetahh lagi . Tapi lapar punyer pasal , aku paksa jela tekak kau nehh telan walaupun sakit dye Allah jekk tahu . Sakit tekak sampai effect kat telinge . Bertambah sakit larhh jawabnyer . Ya Allah ! Dugaan ! Agaknyer bile larhh nak elok kan ? Aku redha jek . Name pun dugaan kan ? Mesti ade hikmahh . I believe it's ! Apeape pun aku harap sangat tekak aku nehh akan elok sebelum aku lapor diri kat kem PLKN ahad depan . Aku takk nak larhh sakit kat sane . Takk pasalpasal mengganggu pulakk . Ta syok larhh ! Mahu aku menangis nak balek KL nanti . Hope so cepatcepat larhh elok . AMIN ~

No comments:

Post a Comment