Thursday 15 December 2011

Sob .. Sob .. Sob ..

Ya Allah ! Aku serahkan segalagalanya padaMu :(

Hmm . Aku takkk tahu larhh ape dahh jadi dengan aku malam nehh ? Tibetibe jekk emotional . Entahh ape aku pikirkan . Act , kepale nehh memang dahh serabut sangat . Ape yang aku dok pikirkan pun aku takk tahu larhh . Kadangkadang pikir pasal member . Kadangkadang pikir pasal nak pegi PLKN pulak next month . huuuu . Macammacam ! Maybe tension kot . Yelahhh ! Aku nehh jenis yang kalau tengah marah , tension or bengang memang senang jek nak 'banjir' . Terlampau sensitif . Memang betol orang nampak aku kasar , kerek sampai kadangkadang ade yang cakap aku brutal bagai larhh . Tapi dorang takk tahu hati macam mane kan ? Sekasarkasar aku , sebrutalbrutal aku , aku tetap perempuan . Hati perempuan cepat touching kan ? Macam tuhh jugak aku . Aku paling senang touching . Paling senang menangis . So , jangan ingat aku takk de perasaan okayy . Kadangkadang tuhh menangis sebab orang sakitkan hati aku :( hmmm . Air mate jelaa yang jadi peneman . Tapi kadangkadang aku pulak yang buad orang laen sakit hati . Yeahh ! Aku nehh bukan baek sangat pun . Aku sedar sape aku . Nobody perfect right ? Aku cube nakk ubahh sikap dan cara aku tapi ntahh larhh . Aku mintak maaf kat sesiapa yang pernah sakit hati dengan aku . Terase dengan cara aku or sikap aku selame nehh . Aku mintak maaf sangatsangat :( ( sory larhh malam nehh jiwang sikit )



Sesungguhnya sebagai hamba aku hanya mampu menadah tangan memohon doa agar diberikan kekuatan dan ketabahan dalam menerima segala dugaan dari-Mu Ya Allah .

No comments:

Post a Comment