Sunday 25 December 2011

Bukan Itu Nawaitu Aku :(

Ya Allah ! Betul ker keputusan yang aku amek nehh ? Bolehh ker masingmasing terime semua nehh ? hmm . Orang kate pandangan hati selalunye benar dan aku rase keputusan tuhh berdasarkan pandangan hati aku . Tapi betul ker dari pandangan hati aku ? Atau cume ikud pandangan perasaan jekk ? huuuu . Entahh larhh . InsyaAllah aku rase kali nehh keputusan aku betul . Bolehh die terime keputusan tuhh ? Haish ! Bukan niat aku untuk sakitkan hati sapesape . Bukan niat aku nak buad kau macam tuhh . Bukan itu nawaitu aku . Aku harap die paham . Ade sebab aku buad keputusan macam tuhh . Aku takk nak die benci atau cube jaohkan diri dari aku . Aku tak nak ! Ape yang aku nakk kitaorang tetap macam dulu . Tak nak apeape perubahan pun berlaku walaupun aku tahu die mungkin akan benci or jaohkan diri dari aku :( Aku paham kalau bende macam tuhh berlaku . Tapi kalau bolehh aku nakk elakkan . Babe ! Hope kite tetap macam dulu !



Tak de niat pun sebegitu :D

No comments:

Post a Comment