Saturday 10 December 2011

Aku Dah Bosan (!)

Hmm . Seriously bosan sangatsangat duduk kat rumahh nehh . Kalau dulu time still pakai uniform  sekolah punyer larhh MALAS nak pegi sekolah . Haishh ! Sabar jelaa . Sekarang uniform sekolah tuhh dahh duduk diamdiam dalam bakul baru sebok nakk pegi sekolahh kan . Baru sedar pegi sekolahh lagi bagus dari duduk jekk kat rumahh nehh . Nak keje next months dahh jadi WIRAWATI  pulak *poyo . So , terpaksa larhh aku melekat kat rumahh sementara nak lapor diri  I JAN 2012 nehh . Aku dahh takk tahu nakk buad ape dahh kat rumahh nehh . Yang aku tahu MAKAN , TIDO , TENGOK TV dan MENGADAP LAPPY . huhu . Kadangkadang tuhh duduk BERANGAN  *kantoi . hehe . Tuh jek yang aku mampu buad . huhu . Nak hang ? hmm . dahh plan dengan cezencezen aku tapi ntahh larhh dorang tuhhh . Budak class pulak comfirm masingmasing busy dengan keje dorang . Bestnyer dapat keje ! At least takk de larhh bosan sangat . Grrrrr . 3 minggu lagi aku terpaksa tempoh KEBORINGAN nehh . OMG !!

Tingtongtingtong ! saye BOSAN , BOSAN , BOSAN dan BOSAN !!

No comments:

Post a Comment