Monday 19 December 2011

Hemm . Kamu !

Biarkan Jatuh Cinta by ST 12 . Mulemule takk tahu pun tajuk lagu nehh . Pernahh dengar sebab lagu nehh OST citer Safa dan Marwah kat astro tuhh . Sampai larhh satu hari ade 'mygemok' nyanyikan lagu nehh kat aku *ececehhh . Tapi jangan pikir laen pulak . Die nyanyi kat aku sebab die suhh aku coment suare die jekk . Okayy ker takk . Kire mintak opinion aku larhh . Mulemule blurr gakk dengar . Aku pikir lagu ape nehhh ? Sampai larhh masuk part chorus baru larhh aku tahu . Laaa , lagu kat citer Safa dan Marwah tuhh rupenyer . Btw , suare kamu okayy babe . Not bad * kembang larhh tuhh :P . Bile mau nyanyi lagu nehh tuk saye lagi ? HAHA .  Aku pun search larhh lirik lagu tuhh kat google . Dapat pun ! hehe . Lirik die simple sangat . Senang jekk ingat . hmm . Act , orang yang nyanyikan lagu nehh tukk aku merupakan salah sorang , orang yang sangat penting dalam hidup aku selaen family n membermember . Kitaorang dah jadi member 7 bulan . Dan takk dinafikan aku rapat dengan die . Selalu jugak share problem masingmasing . Sekarang nehh die takk sehad sangat , asyik pening jekk . Risau pulak ! . hmm . Member kan . Apepae pun sebagai member aku always doakan membermember aku termasuk die . Mygemok ! jage diri okayy . Hope kite tetap akan jadi member sampai bilebile taw . Sayang kamu <3<3 Kat bawah nehh aku sertakan lirik lagu Biarkan Jauh Cinta by ST12 . Enjoy okayy :D



BIARKAN JATUH CINTA by ST12

(*)
Mata ini indah melihatmu ,
Rasa ini rasakan cintamu ,
Jiwa ini getarkan jiwamu ,
Jantung ini detakkan jantungmu ,
Dan biarkan aku padamu ,
Menyimpan sejuta harapan aku padamu ,
Rasa ini tulus padamu ,
Takkan berhenti sampai nantiku mati .


(Chorus)
Biarkan aku jatuh cinta ,
Pesonaku pada pandangan saat kita jumpa ,
Biarkan aku kan mencoba ,
Tak peduli kau berkata tuk mau atau tidak.


(Ulang *)
(Ulang Chorus) (3x)


Mata ini indah melihatmu ,
Rasa ini rasakan cintamu .



                      

No comments:

Post a Comment