Thursday 22 December 2011

Kenapa Nehh ??

Kenape nehh SitiNorSyafiqahBaharuddin ? Kau kenape ? Kenape babe ? Tibetibe jekk bolehhh 'banjir' nehh . Mesti ade sebabkan ? hmm . Entahh ! Jujur aku terpikir banyak bende sekarang nehh . Serabut ! Entahh macam mane bolehh 'banjir' time bace Yassin tadi . Ya Allah ! Kenape ? Dahh larhh demam balek , tekak nehh still sakit lagi cume kurang sikit dari semalam . Nobody cares ! Okayy ! Aku takkk makan ubat lagi sekarang . Malas ! kalau rajin aku makan larhh . Jujur aku terpikir pasal membermember aku , member rapat aku sorang tuhh n of coz PLKN coming soon . Demam dengan sakit tekak takk elok lagi nehh . Next week nakk buad medical check up dahh . Takud takk lepas pulak aku nakk lapor diri ahad depan . Jangan larhh ! Member rapat aku sorang nehhh pulak . hmm . Act , kite dahh takk rapat sangat kat babe ? Jarang contact . Aku rase semua tuhh . Kite dahhh jaohh . Sorry to say but thats what i feel . Tapi takk pe aku paham . Kau takk sehad sangat kan ? Aku takk bolehh nak desak kau tex aku every day . Tuhh takk kan terjadi . Okay ! STOP THINKING ABOUT ALL THIS SYAFIQAH ! Jangan pikir bukanbukan . Just think positive :) Ya Allah ! Kuatkan aku :(

No comments:

Post a Comment