Monday 12 December 2011

Chicken Rice On This Day :)

 



Yess ! Hari nehh my mum masak nasi ayam .  Hah ! kalau sebut jekk pasal ayam memang aku takk leh tahan larhh . Pantang giler babbab ayam nehh . Memang aku no.1 larhh nampaknye . ngee . Dengar jekk mak aku cakap nak masak nasi ayam , tersenyum lebar larhh . huhu . Aku pun ape lagi tolong larhh mak aku kat dapur . Memandangkan aku memang free so ape salahnyer tolong kan kan ? Tadi mak aku suruh gorengkan ayam tuhh . Bolehh pulak minyakk tuhh meletup . Memang aku melompat larhh kan . Ngekngok betol ! Sabar jela . Ayam punyer pasal aku sanggup . hehe . Alhamdulillah dahh kenyang pun makan nasi ayam tadi . Terbaek larhh ! Credit to my mum :) Btw , tadi aku sempat larhh jugak snap beberapa keping gambar . Tengok larhh gambar kat atas tuhh . Yummy !












No comments:

Post a Comment