Tuesday 27 December 2011

ELEN 2 Family Di Hati xD


Visi kami student 4/5 ELEN 2 batch 2010/2011
Okay ! Tergerak hati nak post pasal class aku 4/5 ELEN 2 SMVSKL batch 2010/2011 . Hah ! Mulemule jejakkan kaki kat SMTSKL( belum tukar name lagi ) satu situasi yang berbeza sangat . Bukan macam sekolah lame aku . Aku rase menyesal giler pada mulenye time masuk sekolah nehh . Yelahh ! Tak de member , takk kenal sapesape pun . Tapi perasaan menyesal hilang bile masuk kelas 4 ELEN 2 . Pelik bagi aku time pendaftaran kat dalam kelas pade 25 Jan rasenye *unsure . Ade 2 orang jekk perempuan aku n Meon . Giler ! Mane yang laen ? Semua lelaki jekk . Habes larhh ! Lamelame aku dapat biasekan diri kat sekolah baru , kawankawan baru dan situasi baru . Aku takk banyak cakap pun pade mulenye *malu kot . Dahh lame baru larrhh belang sebenar keluar . huhu . Dorang baru tahu aku nehh macam mane orangnye . HAHA . Aku 1st intake . Budakbudak 1st intake ade 25 orang takk silap aku time tuhh . Dah lame ade yang bertambah n berkurang . Ade yang pindah , ade yang baru masuk . Budakbudak nehh memang happening larhh . Macammacam gelagat aku jumpe . Tapi dorang semua okayy jekk . Time dalam kelas comfirm larhh aku rapat dengan Meon . Satusatunye member perempuan yang aku ade . Die yang akan back-up aku kalau ade apeape . Time bulan puase 2010 kitaorang buad BBQ kat rumahh Meon . Die yang incharge . Nehh 1st events kitaorang . Ramai jugak yang datang . Lepas buka puase lepaklepak dulu n sebelum balik buad luahan perasaan . Masingmasing luahkan ape yang dorang nak luahkan . Time Comel buad luahan aku 'banjir' *sensitif sebab aku gaduhh dengan die time tuh . Aku ingat lagi die cakap suruh aku ubahh sikap aku . Okayy Comel ! Masuk tahun baru 2011 pulak . Sekolah pun dahh tukar name jadi SMVSKL . Masih perangai yang same . Gilegile n happening sampai cikgucikgu pun pening dengan kitaorang . Tapi aku rase this year , tahun terakhir  kitaorang lebih rapat . Sentiase samesame :D Sampai makan pun share ramairamai . Seronok kot ! Kalau gaduh pun kitaorang akan cari jalan nak berbaek balek . Kelas kitaorang dahh buad BBQ 4 kali . Kelas laen tade pun . Walaupun ramai lelaki tapi senang jugak nak discuss dengan dorang . Dorang ON jekk ! huhu . Terlalu banyak kenangan dengan dorang . Terlalu banyak ! Kitaorang 30 orang kesemuanye . Aku dapat kenal dorang yang berlainan asal usul , tempat , perangai dan macammacam larhh . Aku takk menyesal langsung masuk sekolahh nehh . Dan aku akui dorang lebih baek dari budakbudak sekolah lame aku . Bile masuk sekolah nehh aku ramai kawan berbanding kat sekolah lame . Aku happy giler kat sini ! Bersyukur dapat kenal dorang , membermember yang terbaek bagi aku . Always happy go lucky , cheerful n sentiase bersame . Hope hubungan kitaorang satu class takk kan putus walaupun masingmasing dahh bawa haluan masingmasing . InsyaAllah kitaorang akan berkumpul balek satu hari nanti . AMIN ~



Hah ! Nehh time 1st events kitaorang . Berbuka bersame . Kenangan terindah :)
Seraaannnggg ! Dorang nehh memang macm tuhh :P


With mydear Meon n Genji . hehe
Nehh time BBQ kali-3 . Mandimande di perigi . Best tuhh !
Merakamkan kenangan sebelum berangkat pulang . huhu .
Berbuka puasa dan BBQ kali-4 at Flat PPR Jelatek :D
Just nice :)
Bersame cikgu Matematik kami , Cikgu Haidi Nordin :)
Time kat dalam bengkel Elektrik selepas selesai MTAQ .

Pingat kemenangan kami dalam pertandingan MTAQ *bangga . Masingmasing dapat 2 pingat . huhu .
Snap ! Snap ! Snap ! hehe . Panjang , Aiman , Meon , Akym n Aku <3

Jamuan raya di sekolahh . Team dikir barat nehh . All black :P

Mereka sengal . huhu . With Jaslan n Aidil :)

Bergambar bersame cikgu bengkel Elektronik kami Cikgu Khalid :D
Selepas fitting jubah untuk hari graduasi . Kitaorang pakai baju class time raptai *promote sikit . ngee
Yeahhh ! Kami dah graduate ! huhu . Semua pegang sijil masingmasing . Happy jekk semua :D

Di hadapan bengel kesayangan kami *ececehh . Bergambar bersame AYAHANDA kami Cikgu Mazlan Seli xD










No comments:

Post a Comment