Sunday 11 December 2011

Early Preparation (",)


Huhu . Petang tadi pegi shopping dengan parents aku kat Carrefour untuk persiapan awal nakk pegi PLKN next month . Awalkan ? Padahal lagi 3 minggu  *excited kot . Takk pe larhh buad persiapan awal nanti takk de larhh kelamkabut nanti . Banyak lagi barang nak kena prepare . Yang tadi pun beli ape jek . Takk banyak sangat pun . Cume barang keperluan aku macam shampoo , pencuci muka dan laenlaen . Takk akn nak senaraikan semua pulak kat sini kan . ngee . Beli semua nehh pun dah seratus lebih . HAHA . Kesian bapak aku kena pau dengan anak die sorang nehh . Alaa , sekalisekala kan . Ape salahnyer . Lagipun dalam adikberadik aku , aku sorang jek yang dapat pegi PLKN nehh . So , ape salahnyer berbelanja lebih kan kan ? huhu . Nehh belum pegi shopping untuk second time nehh . Banyak lagi barang aku nak kena beli . Ape lagi ? Pau larhh kan *bapak jahat . Apeape pun aku bersyukur dengan ape yang aku dapat sekarang . Walaupun takk semewah macam sesetengah family laen , tapi ini dah cukup bagi aku . Thankyousomuch dekat parents aku yang dah banyak spent duet untuk aku dari dulu sampai larhh sekarang . ilovebothofyou <3<3

 

Orang sayang MAK & ABAH sangatsangat !!

Terimekaseh atas segalagalanya <3<3
                                                             
                                                                                                   

No comments:

Post a Comment