Wednesday 14 December 2011

Gonna Miss You All :(

Disebabkan aku takk lehh nak tidor , aku post larhh benda nehhh . hmm . 8 Dec 2011 hari terakhir aku pegang tittle 'budak sekolah' . Wow ! Macam takk caye jekk dah habes sekolahh . Happy kot ! Setelah berbelasbelas tahun lamenyer memakai uniform sekolahh . Yeahhh ! bebas akhirnyer *freedom . Tapi .... tarikh tuhh jugak merupakan hari terakhir aku dengan membermember especially budakbudak kelas 5 ELEN 2 . Wuahhh ! Sedehh giler kot . Lepas nehh mesti susah nak jumpe , lepak ramairamai macam selalu kitaorang buad dalam class time takk de cikgu . Dah takk dengar dahh budakbudak tuhh panggil aku 'Fatty Boom Boom' walaupun aku takk gemok mane *perasan . hmm . Semua akan bawa haluan masingmasing . Aku always ingat dorang . Tapi dorang ingat ker aku tak ? Ingat ker semua memory kitaorang satu class ? Almost 2 year jadi clazmate . Macammacam memory pahit dan manis kitaorang tempuh samesame *ececehhh . Betol ape ! Kena denda samesame , kena rotan samesame , kena duduk kat atas stage samesame , kongsi makanan samesame , gaduhh pun samesame . Banyak larhh kitaorang punyer samesame .Aku takkan lupe korang semua . JANJI ! Hope kite semua takkan lost contact okay ? Aku akan RINDU korang dan semua MEMORY kite satu class . Hope korang pun macam tuhh . Semoga kite semua dapat result yang gempak dalam SPM 2011 . AMIN ~ We Always Together and Together <3

Woot woot ! nehh gambar class 5ELEN2 SMVSKL batch 2010/2011 . Rindu :(

Hah ! nehh pulak gambar kitaorang satu class time jamuan raye kat sekolah . Kenangan terindah :)

No comments:

Post a Comment