Saturday 10 December 2011

At Dawn !



Heh ! Assalamualaikum dunia . ngee . Wow ! Subuhsubuh macam nehh dah update blog kan . Lepas solat tadi terus tarik lappy kesayangan aku nehh . hmm . Bukan ape tibetibe teringat pulak pasal member aku sorang nehh . Aku memang rapat dengan dia . Sejak dua menjak nehh kitaorang jarang contact . Time aku sent tex kat die semua die takk reply . Bukan setakat satu dua jek tex yang aku sent tuhh tapi lebihh kot . Bapak sedehhh wehh ! Time aku perlukan member nak story larhh takk de pulak . hmm . Aku takk salahkan die pun . Maybe ade sebab die takk reply textex aku tuhh . Cume terase tuhh ade larhh . Yes ! Sape takk terase wehh kalau macam tuhh . Kalau korang ? Mesti terase jugak kan ? Terase macam dahh takk diperlukan lagi . Tapi tuhh bagi aku larhh , bagi korang maybe laen pulak kan . Kotkot aku nehh yang sensitif sangat *memang pun . Malam tadi die sent tex kat aku . Die cakap die betolbetol mintak maaf . Tapi aku buad bodohh jek . Then , die sent tex yang kedua . Die nak mintak maaf jugak . hmm . Disebabkan keegoan aku TINGGI melangit time tuhh aku buad bodohh jugak . Aku anggap wujud takk wujud jekk semua tuhh . Jahat erk ? Yelahhh ! Orang nak mintak maaf tapi takk nak maafkan . Aku bukan ape wehhh , cume entahhh larhh . Maybe aku terlampau terase sangat die buad macam tuhh . Okay ! Lamelame aku dahh bolehh tepis ego aku tuhh . Sebelum tido aku sent tex kat die yang aku dahh maafkan die . Huuuuu ~ Lega sikit aku rase . Tapi kan aku kan pernah dengar kan satu statement nehh "Perempuan senang untuk mengatakan SAYA MAAFKAN AWAK , tapi dorang sukar untuk lupekan segala parut yang dah berbekas dalam hati dorang" . Macam tuhh jugak aku . Apeape pun aku dahh maafkan kau babe ! Hope benda macam takk jadi lagi okay . Sayangkau  !!

ialreadyforgiveyou :D

No comments:

Post a Comment