Sunday 25 December 2011

Hang Out :)

Reallyreally enjoy this moments :)

Yeahh ! Semalam hang out dengan membermember class Meon , Acap , Harun , Faizi , Aiman , Aidil n Genji . Kitaorang lepaking dekat Mcd Ampang Park . Kebetulan Addin keje dekat situ . Lame jugak larhh kitaorang kat situ . Habes riuh rendah Mcd tuhh dengan suare kitaorang . Naseb baek kitaorang pilih port kat luar sebab kitaorang tahu kitaorang nehh kaki buad bising . HAHA . Tapi seriously enjoy habes larhh dengan gelagat dorang especially Genji . Asyik gaduhh jekk dengan Meon . Dalam class dulu macam tuhh jugak . Terubat rindu lepas lepak dengan dorang . Walaupun takk same macam dalam class or bengkel tapi we enjoy its . Then , dorang decide nak g Ampang Point pulakk . Tapi Faizi kena pegi keja n Aidil ade hal pulak . So , kitaorang berenam jelaa yang pegi . Kitaorang maen bowling . huhu . Dahh lame aku takk pegang bola bowling . Mulemule maen memang longkang larhh jawabnyer . Lepas tuhh baru okayy *warm up dulu . hehe . Aku ketinggalan jugak larhh mulemule . Tapi dapat kejar bile dahh tengahtengah . Strike n spare tuhhh ! 2 kali strike , 2 kali spare . Perghh ! *bangga . Kalau kat Mcd dahh bising comfirm kat bowling pun kitaorang bising . Macam biasa ! Paling takk bolehh blahh bile bola yang Aiman pegang terlepas . Memang kawkaw larhh kitaorang gelak . Buad malu jekk sampai orang line sebelah tuhh usha kitaorang . Keputusan akhir Acap winner n aku num 2 . Wow ! . Lepas habes bowling pegi food court pulak . Acap , Genji n Aiman urut badan pulak yang masuk duet rm1 tuhh  . Macammacam dorang nehh . Dah pukol 6 aku dengan Meon dahh kena gerak . So , kitaorang pun blahh larhh dari situ . Time otw turun Meon ternampak pulak kemaja . Die test larhh baju tuhh tuk pakai time keje . Sambil tunggu Meon aku pun jalanjalan larhh kat bajubaju tuhhh . Sekali ternampak sweater nehh . Cantekk ouhh . Aku pun beli larhh sebab murahh jekk . Aku amek colour turquoise . Lepas bayar terus balek . Hang out kali nehh 1st time aku keluar dari rumah sorang n balek rumah  sorang . Selalu mesti ade member . Mulemule cuak gakk tapi cube beranikan diri . hehe . Alhamdulillah Allah lindungi aku pergi dan balek . Apepape pun aku happy giler semalam . Banyak gelak tapi best sangat ! Dahh lame takk rase happy dengan dorang macam tuhh . Thanks korang sudi lepak samesame . Next time kite hang out lagi okayy . Bia kali nehh satu class join . InsyaAllah . Sayang korang larhh <3<3

No comments:

Post a Comment