Friday 23 December 2011

Kad ATM xD

Hah ! Bile tengok title ape korang pikir ? Comfirm larhh pasal bank kan . Ngee . Tadi lepas solat Zohor aku ajak abang aku temankan pegi cucuk duet kat bank BSN . Wow ! Banyak sangat ker duet kat bank tuhh ? Bolehh larhh ! Agakagak bolehh kuar LANCER sebiji *kereta idaman tuhh . HAHA . Berangan lebihh . Ingat Lancer tuhh 1rat ? 1K ? Mahal ouhhh . Duet muka jekk belum tentu bolehh bayar dengan duet yang ade kat bank tuhh . Tapi kalau dapat sebiji gempak gakk kan . Sape nak hadiahkan ? hee . Saje jekk aku kuarkan duet . Dah kering kontang pursh aku . Maklum larhh dah habes sekolah macam tuhh larhh . Menganggur lagi . Aduhh ! Takk syok bile tak ade duet kan ? Kalau sekolah dulu masyuk larhh gakk . Kalau nak hang takk payahh susahsusah kuar duet kat bank . Ape larhh naseb . Nak jadi budak sekolah balek bolehh tak ? huhu . Lagi pun esok nak lepaking dengan membermember class kat Mcd Ampang Park . So , mesti larhh pakai duet kan . Aku takk suke mintakk kat parents aku kalau nak hang . Pakai duet sendiri lagi syok . Tapi kadangkadang aku mintak duet top up jekk . hehe . Okayy larhh tuhh kan :P Nanti bile dah dapat elaun PLKN aku top up balek duet aku kat bank tuhh . InsyaAllah :D

No comments:

Post a Comment